vrijdag 13 juni 2014

Verjaardagskaartje

Hallo allemaal!
Ik heb weer een verjaardagskaartje gemaakt en voor deze kaart heb ik een 'oud' patroon van stal gehaald hihih! Ik heb wederom de Zeepaardkaart patronen gebruikt, maar deze keer heb ik er een grotere basiskaart achter geplakt. Ik heb de onderkant niet vastgeplakt zodat het geheel plat in de envelop kon naar een naamgenootje om haar een fijne verjaardag te wensen! Ze is gek op pioenrozen, dus vandaar dat ik deze ook gebruikt heb!





De Happy Birthday tekst is een randstans van Noor Design, evenals de ronde vlindermal onder het tekstlabel. De bruine vlinder is een stans van Memory Box.
Het papier is van Kaisercraft en de witte vlinders heb ik zelf gemaakt met de klei van Martha Stewart en zo'n handige silicone mal!
De labels aan de zijkant en de stempel zijn van Magnolia.


8 opmerkingen:

LottesCards zei

weer een prachtige kaart heb je gemaakt!!! Helemaal in mijn favo kleuren en wie houd er nu niet van (pioen)- rozen...? LOL Super!!!

Liefs

Grietje zei

Wauw helemaal mooi, prachtige kaart Sandra. Een plaatje om te zien.
Groetjes Grietje

jolanda zei

hele mooie kaart

Karin Schuring zei

Zie je... je bent echt van alle markten thuis! Topperrrr! Je kaart is weer een plaatje :D

liefs, Karin

San zei

Ik vind m zooo gaaf en je kaart is al door meerdere hier bewonderd die vinden m ook super !

Marlies zei

Een super mooie kaart in een heel leuk model, mooie kleuren en prachtig details. Een kunstwerkje! groetjes, Marlies

Antoinette Voorn zei

Schitterende heb je gemaakt, papier en plaatje weer erg mooi gecombineerd!

Julia zei

Dear Sandra!
Your creations are so wunderful! I love them all! You inspired me to create my own sail boat and it would be a great pleasure for me, if you visit my blog :-)
Keep it up!

Hugs
Julia

Related Posts with Thumbnails