vrijdag 19 september 2014

Happy Birthday!

Voor een jarige dame heb ik deze kaart gemaakt! Natuurlijk weer met een stempel van Magnolia van de nieuwste Pink Lemonade Collection!



Dit is een Magnolia stempel 'Summer Buzz Tilda' uit de Pink Lemonade Collection 2014. Natuurlijk is ze weer ingekleurd met de Copics!


Op de kaart heb ik aardig wat stansjes gebruikt. De witte 'swirl' aan de rechter zijkant is van Magnolia.
De tekst 'Happy Birthday' (Art.nr. 6002/0296), de blauwe sierlijke swirls aan beide zijkanten (Art.nr. 6002/0357), de witte hoekswirl (Art.nr. 6002/0303) en de kleine kadopakjes (Art.nr. 6002/0350) zijn allemaal van Noor! Design.
Het ovalen frame is van Nestabilitie en de witte bloem is gemaakt met een stans van Sizzix.


Fijn weekend allemaal!

9 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een lief kaartje, ik vergeet helemaal die leuke magnoliastempels sinds het blad er niet meer is, vind ik zo jammer!

Grietje zei

Prachtig kaartje en zo'n snoezige stempel, ik vind ze zo mooi.
Groetjes Grietje

Erica ♥ zei


Wat een prachtige mooie en vrolijke
kaart heb je gemaakt, wowww ☺

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

San zei

Wauw San wat een super kaartje heb je weer gemaakt ! (jammer kben al jarig geweest )

Marrie zei

Hallo Sandra,

Wat een schitterende kaart is dit super mooi ingekleurd en prachtige details heb je op je kaart verwerkt.

Lieve groetjes Marrie

Claudia Rogier zei

Hoi,

Supermooi kaartje en mooie stempel.

grtjs
Claudia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Sandra. Ik vond deze serie van Magnolia zo leuk. Tilda heb je prachtig ingekleurd...
Lieve groetjes Miranda

Chantal zei

Wauwwww dit is ook een geweldig mooie en romantische kaart zeg! Schitterende kleurencombinatie en zooo mooi gekleurd! xxx Chantal

Judith zei

Mooi kaartje geworden Sandra...
Groetjes van Judith

Related Posts with Thumbnails