woensdag 26 november 2014

Winterkaartje

I know...het is veeeeels te stil hier op mijn blog en in de shop!
We hebben een drukke tijd achter de rug gehad (en ook een lange 'vakantie') en daarnaast heb ik momenteel een enoooorme scrapdip.....tis wat!!
Deze winterse kaart heb ik al in April gemaakt want hij zou gepubliceerd worden in het Kerst Magnolia Ink nummer, maar helaas pindakaas....die komt niet meer uit!
Dus laat ik jullie wel via mijn blogs meegenieten van mijn creatie hihihi.



Deze hanger heb ik gemaakt met sneldrogende klei van Martha Stewart en een gewone houten stempel! Ik heb een stukje klei plat gerold en de stempel erin gedrukt en voila!! Voor het antieke effect heb ik er Distress Ink 'Gathered Twigs' op gedaan zodat je de diepte en de letters beter ziet. De swirl erboven is van Silhouette.


De tekst bovenaan de kaart heb ik zelf gemaakt met de Silhouette machine!


Tilda heeft echte gloss op haar sneeuwbril!




De kaart heeft een soort easelvorm met voorop en achterop wat bomen (de witte is een stans van Memory Box) en de groene bomen komen uit Sandra's Scrapshop) voor een diepte-effect!





De Magnolia stempels die ik gebruikt heb zijn:

- 'In the Snow Ski Tilda' (Winter Wonderland 2013 Collection)
- 'Tilda in the Mountains' (A Christmas Story 2012 Collection)
DooHickey 'Snowflake'

Het papier is 'Vintage Frost' van Maja Design.
De lantaarn is een snijbestand van de Silhouette en er zitten kleine kerstbelletjes op.
De slee heb ik zelf in elkaar geflanst evenals de ski's.
Verder heb ik Gesso op de kaart gesprinkelt voor een sneeuw-effect en wat kleine piepschuimen balletjes erop geplakt als sneeuwballen!




Nou, hopelijk kunnen jullie hier weer even mee door? Ik moet nog als een raket aan de kerstkaarten gaan beginnen (help!!!).
Fijne dag allemaal en bedankt voor jullie bezoekje!!

10 opmerkingen:

LottesCards zei

Zo'n scrapdip hebben we allemaal wel eens, maar wel super lastig. Ook gewoon vervelend omdat je het misschien wel hel graag wilt doen. Maar ik ben blij dat je dit nog met ons wilt delen :) Wat super mooi!!! Ik wist niet dat de Ink helemaal niet meer zou komen.... Ik dacht dus nog wel een kerst-special. Wel jammer, maar gelukkig hebben we blogs en FB dan hé?! HIHI

Veel liefs!!!

Judith zei

Hoi Sandra, balen van scrapdip. Is niet handig maar hebben we allemaal wel eens...hopelijk verdwijnt het snel.
Je winterse kaartje is prachtig geworden...
groetjes van Judith

corryskaart zei

hoi sandra
nou je dipje zal heus wel over gaan hoor, want je maakt altijd prachtige modellen van creatie's en bij deze kan ik blijven kijken met zoveel mooi's en leuk erop, echt weer een juweeltje van jou hand!
groetjes van corry

Scraptastisch zei

Wat is er weer veel leuks op te zien Sandra! Zo lekker winters, dat ik daar al zin in krijg! Jammer dat hij niet in de magazine komt....heb ik iets gemist en stopt de Magnolia Ink? Ik heb je wel in de Noor zien staan, was ook prachtig geworden!
Niet te lang in de scrap dip blijven zitten hoor! dan missen we al dit moois!
Succes met je kerstkaarten ennuh....ze zijn ook te koop hè!
liefs van Gerie

San zei

Superrrrrr San !

Irene zei

Gelukkig leef je nog Sandra *lol* maar op zoiets moois wachten we met plezier weer maaaaaaanden hoor, meis wat is dit mooi!!!

xx Irene

jolanda zei

heel erg mooi

Bernadet zei

Balen hè dat Magnolia niet meer met 'n kerstnummer komt. Gelukkig laat je ons wel meegenieten van je schitterende creatie!
Leuk... die gloss op Tilda's sneeuwbril. De slee... ook al zo geweldig hoe je die in mekaar hebt geflanst;)!

Margreet zei

Het is en blijft n plaatje meis, en die dip dat komt ook wel weer goed hoor lieverd.
liefs margreet xx

Jacqueline zei

Dat je in april zoiets winters kan maken vind ik een hele prestatie. Ik vind de kaart TOP ! Ik moet echt in een winterse sfeer komen wil ik inspiratie krijgen voor kerstkaarten. Dit jaar is de inspiratie dus erg laat door het lange warme weer.

Groetjes, Jacqueline

Related Posts with Thumbnails