woensdag 10 december 2014

Kerstengel op een krans

Speciaal voor de Magnolia Advent Kalender heb ik een Kerstengel gemaakt! Deze is gemaakt op een krans van stro en heeft als basis een styropor (wit piepschuim) bal. Hieraan heb ik vleugels gemaakt!
Wil je kans maken op prijzen van Magnolia?? Laat dan een reactie achter op mijn Magnolia Blog en wie weet krijg je leuke post uit Zweden!!


Het kleine engeltje piept net over de tekstrand heen hihih!



Materialen die ik gebruikt heb:

Magnolia stempels:
- Glory Tilda – Nativity Collection 2012
- Tilda with a little Dove – Nativity Collection 2012
- Holy Tilda with Violin – Nativity Collection 2012
- A Joyful Christmas – Text – Winter Wonderland Collection 2013

Overig:

Magnolia DooHickey Swirl and Snowflake
Magnolia Angel ornament (voorzien van een laagje Gesso en Distress Ink
Magnolia Dessinpapier
Kleine houten sterretjes (Xenos)
Styropor bal
Rieten krans voorzien van Gesso
Witte veren
Lint/kant, parels, Glitterlijm en metaaldraad voor de harp (gemaakt met Silhouette machine)

Werkwijze:

Ik heb een krans van stro voorzien van een laagje Gesso. Hierin heb ik een piepschuim bal geplaatst en er rondom witte veren gestoken. Tilda heb ik wat vergroot, gekleurd met Copics en haar op een houten stokje gelijmd voor de stevigheid en haar in de bal geprikt. Achter haar heb ik vleugels gemaakt van cardstock en dessinpapier.
Met mijn Silhouette machine heb ik een harp twee keer uitgesneden. Hiertussen heb ik metaaldraad gespannen voor een snaar-effect! Hierna werk je het verder af met wat bloemen, stansjes etc.





Nou, hopelijk kan het ermee door?? Vergeet niet een reactie achter te laten op mijn Magnolia Blog om kans te maken op de prijs!!!

Een gezellige dag gewenst!! X

1 opmerking:

Ela Rubira zei

wat een schatje Sandra! Groet, Ela

Related Posts with Thumbnails