dinsdag 23 december 2014

Voor mijn lieve meisjes....

De afgelopen tijd weinig gemaakt en al helemaal zowat geen kerstkaarten (wel 5 gemaakt ....oepsss).
Maar ik wilde wel wat maken voor mijn lieve Designteam meisjes Karin en Chantal!! Zij hebben dit jaar weer de meest mooie creaties gemaakt voor de shop en het zijn gewoon superlieve en gezellige dames!!! Dus ze verdienen een mooi kaartje en wat lekkers!!

Deze ijsblauwe 3D ster kaart heb ik voor Chantal gemaakt want dat is helemaal haar kleur!


Op beide kaartjes heb ik weer lekker veel spullen van Magnolia gebruikt, want daar zijn ze allebei gek op! De stempel is 'It's cold outside Tilda' van de nieuwste Waiting for Christmas Collection 2014. Ik heb haar ingekleurd met de Copics en vervolgens alle bontrandjes voorzien van een laagje Frosted ice en Gesso. De zilveren stamperbloemen zijn ook van Magnolia evenals de DooHickeys 'Swirl', 'So wrapped Merry Christmas', 'So wrapped Tag Fern' en de Poinsettias en hulstblaadjes uit de DooHickey Kit Vol 2.
De dennentak is een stans van Memorybox en de oude schaatsjes zijn van Amy Design.



De rood met groene kaart is voor Karin! Echt helemaal in de kerstkleurtjes!
Beide kaarten zijn eigenlijk redelijk hetzelfde, maar zien er door het andere kleurgebruik toch weer totaal verschillend uit!


Op deze kaart heb ik een andere Magnolia stempel gebruikt, namelijk 'Dancing with the Stars Tilda' van de Little Christmas Collection 2012 en de tekststempel 'A Joyful Christmas' uit de Winter Wonderland Collection 2013. De rode kralentakjes zijn ook van Magnolia! Ik heb hier dezelfde DooHickeys gebruikt als op de bovenste kaart, maar nu in ander kleurgebruik! De rode Poinsettia bloem heb ik afgewerkt met Frosted ice.


Voor beide kaarten heb ik een ouder patroon uit de shop gebruikt, namelijk de 3D Kerstster! Het patroon is nog hier verkrijgbaar.

De meiden hebben de kaarten en de chocoladedozen inmiddels ontvangen, dus ze kunnen aan de 'snaai'!

X

7 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Ze zijn beeldschoon Sandra, wat is het toch iedere keer een feest op je blog! Met de gewonnen prijs ga ik volgend jaar natuurlijk ook aan de slag met Magnolia! Ik wens jou maar ook Chantal en Karin weer hele mooie werkjes toe volgend jaar en hele fijne feestdagen!
lieve groetjes van Gerie

corryskaart zei

hoi sandra
twee erg mooie creatie's voor jou hobbymeisjes echt om van te genieten
wens je heel veel nieuwe inspiratie voor het nieuwe jaar en hele fijne feestdagen
groetjes van corry

Judith zei

Mooie kaarten heb je gemaakt voor de dames...Voor jullie alle drie...fijne feestdagen en een creatief 2015!!!
Liefs Judith

Thea zei

Heel mooi gemaakt voor je meisjes! Inderdaad door heel ander kleurgebruikt krijg je totaal verschillende creaties.

Fijne feestdagen!
Groetjes Thea

MIRELLAJ zei

Radosnych i pogodnych Świąt

Sandra1968 zei

Twee schitterende creaties!

Claudia Rogier zei

Hoi,

Heel mooi kaartje.

Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

grtjs
Claudia

Related Posts with Thumbnails