donderdag 12 maart 2015

Vintage kaart

Hoi hoi!

Zelf weer eens wat gefreubeld hahaa! En ook nog eens een ouder patroon uit de winkel gebruikt, namelijk de Ballonnen easelkaart # 71! Alleen heb ik deze keer de ballonnen achterwege gelaten en dan krijg je gewoon een hele neutrale basisvorm die zich voor elke gelegenheid laat gebruiken!




Het papier op deze kaart is van Magnolia en Maja Design.
Ik heb verschillende malletjes gebruikt van Noor! Design (6002/0304, 6002/0322, 6002/0277 en 6002/0357. Ook heb ik wat extra vlindertjes gemaakt met een losse vlindermal van Memory Box.
De tekststempel 'Congratulations' is ook van Magnolia.
Het plaatje van de vintage dame is gevonden op Internet (Pinterest).





Nou, weer eens wat anders hahaha!!

5 opmerkingen:

Bianca van Tilburg. zei

Mooie kaart Sandra en een top idee om de bestaande patroon op een andere manier te gaan gebruiken.
Liefs Bianca.

Scraptastisch zei

haha die Sandra...heel leuk om weer iets moois van je te zien! Prachtig wat je allemaal hebt gebruikt...mooie mallen en een prachtig vintage sfeertje!!! Erg mooi om zo het patroon te gebruiken Sandra!
Lieve groetjes van Gerie

Tineke van der Linden zei

Een schitterende vintagekaart Sandra!! Prachtige details, plaatje en mooi papier heb je tot een mooi geheel gemaakt.
Ik heb het wiegje met een patroon van jou gemaakt. Morgen hoop ik het op mijn blog te plaatsen. Kom je dan kijken?
Groetjes Tineke

Chantal zei

Wauw meis, ook voor vintage draai jij je hand niet om! Schitterende kaart en mooi om te zien hoe je de ballonnen easel ook anders kunt gebruiken! Een dikke 10!!! Dikke kus, Chantal

Claudia Rogier zei

Dit is een leuke kaart. Heel mooi.

grtjs
Claudia

Related Posts with Thumbnails