zondag 26 april 2015

Waterlelie kaart (patroon)

Hallo allemaal!

EINDELIJK!!!! Een nieuw patroon in de shop! Het heeft even geduurd...sorry!
Deze keer heb ik een kaart gemaakt in de vorm van een Waterlelie! In dit geval voor een verjaardag, maar je kunt het ook perfect gebruiken voor Moederdag! Je kunt de onderdelen allemaal los snijden en er lekker mee 'stoeien'! Maak meerdere lagen, plak ze schuin of recht op elkaar, met blad/zonder blad etc etc.
Het patroon hiervan is hier te verkrijgen bij Sandra's Scrapshop.



In het midden van de bloem heb ik een wat oudere stempel van Magnolia gebruikt: 'Tilda Loves Flowers' uit de Sweet Crazy Love Collection 2012.
Daarnaast heb ik ook wat van die prachtige gele kralen op ijzerdraad van Magnolia gebruikt.




De bloem bladeren heb ik allemaal wat verhoogd door er 3D foamblokjes onder te doen. Zo krijg je nog meer een 3D effect!
De grote waterdruppels zijn eigenlijk van die kleine deurstoppers (je weet wel, om beschadigingen te voorkomen hihihi). Alles kunnen wij scrappers gebruiken niet?
Rondom heb ik een randje geborduurd (ja, met de hand) en het dessinpapier van het blad heb ik in stukken geknipt en rondom van inkt (Distress) voorzien.



Nou, hop snel over naar de shop en bestel het patroon # 95 zodat je zelf ook een leuke waterlelie kunt maken hihihi!

Dan nog een opmerking... ik heb via een aantal personen vernomen dat mijn patronen voor flink geld verkocht worden op beurzen!! Dit is NIET de bedoeling!! De patronen zijn na aankoop alleen voor eigen gebruik en mogen NIET gebruikt worden voor verkoop, (betaalde) workshops, plaatsing in Facebook groepen, onderling ruilen etc. etc!!
De patronen zijn alleen via Sandra's Scrapshop verkrijgbaar en NERGENS anders!
Bedankt voor jullie begrip.

3 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi sandra
wat een geweldig leuke en mooie kaart ziet er super uit!!
groetjes corry

Judith zei

Vind het super gaaf geworden Sandra...
Groetjes van Judith

Chantal zei

Lieve San, wat heb je dit toch geweldig mooi weer ontworpen. Je bent zo'n creatieve meid! Geweldig mooi! Mijn handen jeuken om er ook mee aan de slag te gaan. Dikke kus, Chantal

Related Posts with Thumbnails