woensdag 20 mei 2015

Gefeliciteerd!!!!

HIEPERDEPIEPPPPPPPP.....HOERA!!!!

Ons Designteamlid Karin is vandaag jarig!!! Van harte gefeliciteerd meis en we wensen jou en je gezinnetje een hele fijne dag toe!! XX

Ik heb iets speciaals gemaakt natuurlijk voor haar, maar dat kan ik helaas nog niet laten zien! Ze krijgt het persoonlijk overhandigd tijdens onze volgende Designteamdag! Dus nog even geduld a.u.b. hihihi!

Deze kaart had ik voor mijn vriendin Annette gemaakt voor haar verjaardag.



Voor deze kaart heb ik wederom een oud patroon van Cards etc. gebruikt.
Het papier hierop is van Maja Design 'Coffee in the Arbour'. Hier heb ik ook wat kleine vlindertjes uit geknipt en deze her en der op de kaart verwerkt.
Daarnaast heb ik drie verschillende Noor! Design stansjes gebruikt en een swirl van Memory Box.
Het afdrukje heb ik gevonden op Internet.


De binnenkant heb ik niet heel uitbundig versierd, anders gaat de kaart niet meer dicht hihihi.


Nou lieve Karin, nogmaals van harte en tot gauw!!

4 opmerkingen:

Bianca van Tilburg. zei

Super leuke kaart Sandra en met deze kaart op de deurmat ben je echt jarig.
Liefs Bianca.

Scraptastisch zei

Jij ook van harte Gefeliciteerd met Karin haar verjaardag! En het moet wel een heel kunstwerk geworden zijn voor haar, als het niet met de post opgestuurd wordt, hihi. Dit kaartje is ook een dot! Heel leuk model Sandra en weer prachtige dingen op te zien!
Liefs Gerie

Judith zei

Prachtig kaartje Sandra...en Karin van Gefeliciteed...
Groetjes van Judith

Claudia Rogier zei

Hoi,

Wauw, Wat een prachtige kaart. Echt supermooi.

grtjs
Claudia

Related Posts with Thumbnails