maandag 18 mei 2015

Jarig!

Van verjaardagskaarten kun je er nooit genoeg hebben! De laatste tijd heb ik er wel al een aantal gemaakt en jullie nog niet laten zien. Dussss...de komende tijd een paar verjaardagskaartjes!


Voor deze kaart heb ik een model van Cards etc. gebruikt. Hierin heb ik het raampje met luikjes en plantenbakje geplaatst welke uit de Magnolia DooHickey kit Vol. 4 komt. 'Delightful Tilda' (Special Moment Collection 2013) zit lekker op de rand en heeft een mooie jurk met strik aan!
Het takje links is gemaakt met de Silhouette.
De paddenstoelen en vlaggetjes zijn van Noor! Design.
Het papier is deels van Maja.



5 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat is je kaartje MOOI Sandra en de Doohicky kit is ook weer zo prachtig! Ik heb met de spullen van je gewonnen candy ook een Magnolia kaartje gemaakt! zie blog twee posten terug! Eindelijk het goede papier om in te kleuren met Copics, hihi Jij kan die Magnoliaatjes helemaal prachtig inkleuren, maar dat is weer een andere techniek!
Heel leuk om weer eens bij je te kijken! LG van Gerie

corryskaart zei

hoi sandra
wat een geweldig mooie kaart met al die speciale details hier blijf ik naar kijken
groetjes corry

Bianca van Tilburg. zei

Ohhh prachtig weer Sandra, is ook echt weer een Sandra kaart, zo leuk.
Liefs Bianca.

Antoinette Voorn zei

Schitterend Sandra, wat een lief tafereeltje!

Astrid zei

Hij is prachtig Sandra en hangt hier mooi te pronken op mijn hobby kamer. Dank je wel.
Liefs Astrid

Related Posts with Thumbnails