maandag 1 juni 2015

Prieeltje

Zooooo, ik mag het jullie laten zien!!
Dit prieeltje heb ik voor Karin haar verjaardag gemaakt! Uhm....verjaardag en dan een bruidsprojectje maken hoor ik jullie denken hahaha!! Inderdaad! Karin heeft haar baan recent opgezegd en volgt nu een cursus Weddingplanner! Ik wilde graag iets persoonlijks maken voor haar en vandaar dus een trouwprieeltje.
Het .STUDIO snijbestand van dit prieeltje (Gazebo 5) komt van Monica's Creative Room.



Voor dit prieeltje heb ik de Magnolia stempels 'Sitting Wedding Tilda', 'Sitting Wedding Edwin' en 'Wedding Rose Arch' uit de Wedding Collection 2010 gebruikt.
Tevens heb ik een aantal Magnolia DooHickeys gebruikt! De 'Lovely Heart Tag' uit de DooHickey kit Vol. 5.  Uit Vol. 4 heb ik het gras met bloemetjes en het uithangbord gebruikt. Het uithangbord zit onderaan de trap en het hanggedeelte heb ik wat verknipt en deze gebruikt om de Lantaarns aan te hangen. Deze lantaarns zijn gemaakt met de normale Lantaarnpaal DooHickey welke in ingekort heb. Ook heb ik de 'Grass' DooHickey gebruikt.




Het hekje heb ik uitgesneden met de Silhouette machine. Het is eigenlijk een hoger hek, maar ik heb alleen de bovenste helft gebruikt.


Aan de achterzijde heb ik een engeltje van gips geplaatst op een strik. Het vogeltje wat er aan hangt komt uit mijn eigen shop en behoort bij het patroon #3 Vogelkooi op doos
Het papier is van Maja Design.




Onder het prieeltje heb ik 7x de Noor! hart mal 6002/0381 geplakt (dan krijg je een soort taartkleedje). Onderaan de trap heb ik de Noor! mal 6002/0460 gebruikt.




Nou, ze was er gelukkig blij mee!
Tot de volgende keer maar weer!




13 opmerkingen:

twiglet zei

Amazing!

jolanda zei

heel mooi

Scraptastisch zei

Wat toch een feest als je zo'n machientje hebt die dat uit kan snijden Sandra, maar daarnaast blijft er nog heel veel werk in de aankleding zitten! En Karin is een ongelooflijke bofferd met zo'n prachtig kunstwerk! Het is wel een heel persoonlijk kado geworden zeg en ik heb van alle prachtige foto's zitten genieten, echt fantastisch gedaan!
LG van Gerie

corryskaart zei

hoi sandra
wat een geweldig mooi werkstuk heb je weer gemaakt zoiets moois zou ik onder een glazen stolp zetten om er heel lang van te genieten!!
groetjes corry

Judith zei

Sprakeloos...!!!
Wat onzettend gaaf is dit, je zal het krijgen....hihihi toppie Sandra.
Groetjes van Judith

Liz's creative corner zei

This is sooooo gorgeous, no wonder she loved it, the design and detail are truly beautiful, love it, hugs Liz xx

Frouwkje zei

WAUW!!! Kan me voorstellen dat ze er gelukkig mee is. Supermooi gemaakt!!
Liefs, Frouwkje

Jacqueline zei

Ooooh wat heb ik weer genoten van je creatie.
Prachtig zeg !

Groetjes, Jacqueline

Claudia Rogier zei

Hoi,

Schitterende creatie. wauw. Heel mooi. Nog een fijne zondag.

grtjs
Claudia

Chantal zei

Wauwwww meis, wat is ie toch geweldig mooi! Die Karin boft maar zeg!!! In het echie was ie nog mooier! Keigaafffff gemaakt meis! Dikke kus, Chantal

Nettie zei

Hallo!
Your work is sO beautiful, so pleasedto see it.

Would you perhaps be able to put a translate option on your blog - so that we can read in our language - that would be lovely.
Kind regards and best wishes,
Nettie

СВЕТЛАНА zei

Восхитительная работа!!!

Nanda zei

Oh dat ziet er geweldig uit! Heel leuk en indrukwekkend. Geweldig hoe je alles hebt verwerkt en zoveel details hebt toegepast.

groetjes, Nanda

Related Posts with Thumbnails