vrijdag 31 juli 2015

Snappy Birthday!

Een paar weken geleden was mijn moeder jarig en speciaal voor haar verjaardag hebben wij mijn ouders een fotoshoot kado gedaan van hun tweetjes! Hoe leuk is het dan om dit te vermelden in een zelfgemaakte kaart!


Mijn moeder is gek van de kleur paars, dus daar was ik al snel uit! Als basis heb ik de Camera mal van Dutch Doobadoo gebruikt en er een standaard achter gemaakt zodat hij beter blijft staan.



Binnenin zit een losse kaart die je eruit kunt schuiven aan de bovenkant.


Achter het gaatje heb ik een grote bling-bling steen geplakt zodat het net lijkt alsof er een flitslampje in zit!




Omdat ze ook gek is op bloemen heb ik een soort sluiter gemaakt van een viool! Het lijkt dan nu net alsof de sluiter zich kan openen om het vintage plaatje vervolgens te laten zien.


De kleine grijze camera en het mini filmrolletje zijn embellishments van Jolee's (uit de oude doos hahaha). Het papier is van Maja Design 'Vintage Spring'.



Achterop de kaart heb ik de uitnodiging voor de fotoshoot geschreven.


Inmiddels zijn de foto's gemaakt en ook binnen en ze zijn prachtig geworden en ze zijn er erg blij mee!!

5 opmerkingen:

Judith zei

Deze is ook weer super leuk Sandra...
Groetjes van Judith

Stempelhexe zei

Hallo Sandra,

ein herrliches werk ist das geworden.

LG
Ulla

Claudia Rogier zei

Toi,

Toffe kaart. Kei mooi.

grtjs
Claudia

Ellen zei

Schitterend!

Ellen zei

Schitterend!

Related Posts with Thumbnails