dinsdag 22 september 2015

Birthday card

Alweer eventjes geleden dat ik deze kaart heb gemaakt, maar ik had hem jullie nog niet laten zien hihihi! Dus hierbij de easel verjaardagskaart die ik voor San gemaakt had!





De gouden bloem is gemaakt met een Noor mal. Deze is eerst uitgestanst en vervolgens is het papier van bruin/goude inkt voorzien en nat gemaakt. Daarna een beetje in elkaar frommelen en een parel in het midden en voila...klaar is je bloem! De roze grote bloem is op dezelfde wijze gemaakt en heeft een hart van 'meeldraden' die zijn gemaakt met een DooHickey uit de kit Volume 5.
Op de kaart heb ik verschillende stansjes gebruikt van Noor, Magnolia, Memory Box en Spellbinders.



Ik heb een rubber stamp van Magnolia gebruikt; 'Golden Week Tilda' uit de Sakura Collection 2015.


Binnenkort is het tijd voor het 100e patroon in de shop!! Dit laten we niet ongemerkt voorbij gaan, daarom is er een speciale actie waarbij je drie nieuwe patronen als set met korting kunt aanschaffen!!! Het is ook mogelijk om de patronen los te bestellen, maar dan zijn ze duurder hihih.

Tot gauw!!

2 opmerkingen:

Judith Teunissen zei

Je kaartje is weer prachtig en ben benieuwd waarmee je gaat komen voor het 100e patroon...spannend...
Groetjes van Judith

Claudia Rogier zei

Hoi,

Heel mooi kaartje en mooie kleuren.

grtjs
Claudia

Related Posts with Thumbnails