zaterdag 7 november 2015

100 templates!!!! And more!! (long post!).

Hallo allemaal!!

Ten eerste een waarschuwing, want dit wordt een lang bericht, dus neem een kopje koffie/thee erbij en lees lekker door!

Ready...set...Action!!

Sandra's Scrapshop heeft een kleine mijlpaal bereikt!! We zijn namelijk aangekomen bij patroon nummer # 100 !!!!! Yeah!! Toch wel een beetje speciaal!
Om dit te vieren hebben we een leuke actie voor jullie bedacht! Er zijn namelijk niet 1, niet 2, maar wel 3 nieuwe patronen uitgekomen en deze hebben we samen voor een leuke actieprijs! Deze 3 patronen zijn als set onder # 100 te bestellen, maar wees gerust, vindt je niet alles leuk, dan kun je ze ook gewoon los kopen als nummer # 101, # 102 en # 103 (dan betaal je de gewone prijs per stuk).

Voor de verjaardag van onze Chantal kon ik natuurlijk niet met een karige kaart aankomen...  Zij vroeg mij een tijdje geleden al om een patroon voor een Filmklapper. Dit bracht mij op het idee om haar iets met een film/theater thema te geven aangezien zij dit erg leuk vindt. Ik kocht een biosbon en ben hiermee aan het stoeien gegaan. Nou, wat komt er in je op als je aan de bios denkt....natuurlijk...popcorn! Dus dat moest erbij! Dan denk je bij films wel aan zo'n filmklapper, maar dat vond ik nog niet bijzonder genoeg, dus ik kreeg de ingeving om een Theater te maken.....mwoh....wat een werk en de ideetjes bleven maar doorgaan hahaha! Eigenlijk wilde ik nog balkons eraan maken, maar door tijdnood heb ik die maar weggelaten.
Nou, klaar voor de kiekjes???
Komen ze!!!

# 103 ; THEATER:


Open the curtains!! De rode gordijnen zijn gemaakt met de stempel 'Theatre Curtain' uit de Once upon a Time Collection van Magnolia.




Dit is 'Moulin Rouge Tilda' uit de Once Upon a Time Collection van Magnolia.


Het Engeltje is een kleine embellishment van Magnolia. Deze heb ik voorzien van een laagje Gesso.
Het mini fotolijstje kwam ergens uit de oude doos.


Van bovenaf kun je goed zien dat het een heel project is!





Dit is 'Ribbon Dance Tilda' uit de Little Moscow Collection van Magnolia. Ze hangt heerlijk in de touwen!


Aan de zijkant heb ik een metalen frame (Action) voorzien van 'de lach en de traan' (plaatje gevonden via Internet) en de zijtakjes zijn van een stans van Memory Box.


De andere zijkant.


Hier staat 'Edwin with Accordion' uit de Pink Lemonade Collection van Magnolia lekker te spelen! 
En kijk eens naar het kleine schattige schilderijtje achter hem!


Een blik in de spiegel voor deze knapperd! De bruine swirl is van Noor!/Joy Design.


Op de rode loper ligt een strik met een muzieksleutel bedel.


De bodem is een groot stuk karton beplakt met dessinpapier (geen idee meer van welk merk). Hierdoor kun je het geheel makkelijk optillen en is het stevig genoeg! Dit deel zit niet bij het patroon inbegrepen (omdat het groter is dan A4). De bioscoopstoelen zijn ook plaatjes gevonden op Internet welke ik gespiegeld van elkaar heb geplaatst tegen een wand aan.
Het hartjes hekje is een snijbestand van Silhouette waarvan ik de helft heb afgeknipt.



Even een kijken binnenin het Theater!


Tilda danst op een kleedje welke gemaakt is met de Noor!/Joy mal 6002/0460.
Op de achtergrond zie je een piano staan. Dit is een stempel van Magnolia 'Grand Piano' uit de Raising the Ceiling Collection. Deze heb ik voorzien van een laag glimmende lak! Daarnaast staat een bank welke de stempel 'Lovely Couch' is uit de Lovely Duo Collection.
De rest van het papier is allemaal van Maja Design.



De kroonluchter is een stempel van Kaisercraft.


En hier hebben we 'Elephant Show Tilda' uit de Little Moscow Collection. Ik heb wat veren achter haar geplakt voor wat extra show-effect!


# 102 ; FILMKLAPPER :

Zoals gezegd heb ik dus ook een Filmklapper gemaakt! Hierin wilde ik de bioscoopbon kado doen, dus het moest wel een doosje worden en geen kaart.



De Production tekst is een plaatje van Internet waarin ik tekst heb geplaatst met Photoshop. Hierin is een persoonlijke boodschap gezet voor Chantal!


Dit is 'Boho Tilda' uit de Boho Collection van Magnolia.





En als je het deksel eraf haalt, dan kun je een klein kadootje eruit halen!



# 101 ; POPCORNDOOSJE :

Om nog meer te genieten van de echte bioscoopsfeer, moest er natuurlijk een popcorndoosje bij!
Dan ga je naar de winkel om een zak te halen, maar deze is natuurlijk veels te groot (ergggg vervelend want dan moet ik de rest zelf op eten hahaha). Ik heb wat popcorn over gedaan in een klein transparant zakje en deze dichtgemaakt met een kanten strik.


Langs de rand bovenaan zitten kadootjes welke gemaakt zijn met de Magnolia DooHickey 'Birthday Lace' uit de DooHickey kit Volume 5.
Ook het rood/wit gestreepte papier is van Magnolia 'Striped Cloth', alsmede de Popcorn stempel.
De filmrol is van Internet.





De ster is een DooHickey van Magnolia en hierop heb ik heel klein de ingrediƫntenlijst van de popcorn geplakt en een klein blikje Cola.


Nou, dat was het wel een beetje....ik hoop dat ik niks vergeten ben!!

Wil jij deze creaties ook maken? Dan kun je deze drie patronen als set bestellen voor een actieprijs, maar dus ook ieder afzonderlijk. Hop dan snel over naar de shop en bestel jouw bestandjes!


Fijn weekend en tot snel weer!
Het volgende patroon # 104 is een winterset, dus perfect voor je kerstkaarten!!! Deze komt 13 november as. online!

4 opmerkingen:

Bianca van Tilburg. zei

Als eerste gefeliciteerd. ..... 100e patroon en ze zijn zo gaaf je patronen en deze helemaal, wat is Chantal een bofkont...... nou hup hup hup snel naar je shop, ik ga deze zeker bij je bestellen ennnnnne ik kan niet wachten wat de kerst creatie gaat worden.
Veel liefs Bianca.
Bianca's Scrapcards.

Judith Teunissen zei

Jeetje Sandra want ben je weer actief geweest. Dat Theater wat is dat een project geworden, is bijna niet na te maken...hihihi heb niet zo'n mooie stans machine voor patronen...

Die film klapper is echt top, leuk om cadeau te doen....

En die popcorn vind ik ook echt super gaaf...

Van Harte Gefeliciteerd met het #100 patroon...ben fan maar dat wist je al.

Liefs Judith

Erica ♥ zei


Jeeeetje zeg wat een pracht creaties, jij bent wel even zoet geweest,
echt schitterend ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Scraptastisch zei

Wow, Sandra, ik zit met mijn neus aan het scherm vast geplakt!!!
Wat een project zeg dat theater! Chantal is een bofkont, dat het daar mag pronken!!! Er is zoveel op te zien....waanzinnig mooi!
Alle drie patroontjes zijn weer prachtig, de filmklapper is ook een topper!
Nou jij bent wel heel lang bezig geweest, wat veel werk!!!
Nu maar even bijkomen en blijf vooral mooie patronen maken!
Lieve groetjes van Gerie

Related Posts with Thumbnails