maandag 14 december 2015

Sneeuwpop kaart

Hallo allemaal!

Ik heb een sneeuwpopkaart gemaakt! Is ie niet schattig??



Natuurlijk heb ik een stempel gebruikt van de nieuwste Kerststempel collectie van Magnolia! Dit is 'Tilda with little Snowy' van de A Lovely Christmas Collection 2015. Tilda moet haast wel op mij ontworpen zijn, want ik draag graag poncho's!! Dus dit is meteen mijn favorietje geworden!! De kleine sneeuwpop in haar hand heeft mij geïnspireerd tot het maken van een kaart met een sneeuwpop! 
Ik heb een aantal Magnolia DooHickeys gebruikt: de Snowflake border (van DooHickey kit Volume 2), de grote Sneeuwvlok aan de zijkant (van DooHickey kit Volume 7) en DooHickey So wrapped Merry Christmas tag.
De kleine schaatsjes zijn gemaaktmet een die van Amy Design en de bomen zijn van Marianne Design. De tekst is van Noor Design.


Ik heb de sneeuwpop zelf gemaakt met als basis een stuk craft papier en vervolgens hier 3 witte cirkels op gedaan. De armen lijken net takken en natuurlijk moet er een hoed en een wortelneus op!




Tot gauw weer!

5 opmerkingen:

Judith Teunissen zei

Super gaaf is je kaartje weer Sandra.
Leuk gedaan.
Groetjes van Judith

corryskaart zei

wat een leuke en vrolijke kaart,echt om van te genieten!!
groetjes corry

Gertrude zei

Sandra, das sieht soooooooooooo cool und wunderschön aus
glg Gertrude

Claudia Rogier zei

Hoi,

Prachtige kaart.

grtjs
Claudia

Karin Schuring zei

Ahhh... wat een schatje!!!Laat maar vallen hoor al die pakken sneeuw!

Liefs, Karin

Related Posts with Thumbnails