zaterdag 30 januari 2016

Opnieuw een publicatie!!

Na in December al een publicatie in het Engelse magazine Simply Cards & Papercraft te hebben gehad met 5 van mijn patroontjes, staat er nu wederom een uitwerking van 1 van mijn patronen in een ander Engels magazine, te weten Making Cards!!

Tracy Wray heeft het patroon van mijn Strikkaart gebruikt (# 91 in de shop) en haar uitwerking is met vermelding van wat uitleg en mijn shoplink op twee pagina's geplaatst!
Superleuk toch? Ben best wel een beetje trots hihihi!


Verder is het relatief rustig. Mijn oude computer heeft het begeven en hierdoor moest ik gedwongen over op een ander systeem en ben ik o.a. mijn Photoshop kwijt welke ik gebruik voor mijn patroontjes. Nu dus aan een andere versie zien te komen en daar weer aan wennen...

Ik wens jullie een fijn weekend!

3 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Helemaal te gek dat je genoemd wordt in het blad en zeker met je beeldschone strikpatroon! Echt gaaf hoor.

Scraptastisch zei

Heel gaaf Sandra, het blijft heel bijzonder hè! Ik snap dat je dat wilt vertellen! Geniet er maar van en je kunt heel trots wezen!
Fijn weekend... xx Gerie

Brigitta Raaijmakers zei

Gefeliciteerd!!! Super gaaf dat je patroon gebruikt is in het tijdschrift!
Mag je ook trots op zijn!

Related Posts with Thumbnails