woensdag 12 april 2017

Vrolijk Pasen! Happy Easter!

Lieve allemaal,

Ik wens jullie alvast een Vrolijk Pasen toe!
Ik heb mijn scrapspullen onder het stof vandaan gehaald en weer eens een kaartje gemaakt!



De ronde mal is van Marianne Design Creatables LR0454. De vlinders horen ook bij deze mal en heb ik meerdere keren uitgestanst en op een stevig ijzerdraad gelijmd zodat ze echt rond fladderen!
De sierrand bovenaan is ook van Marianne Design LR0269.
Het papier is van Maja Design. De tekst heb ik zelf gemaakt met de printer. Kant met parels en bloemen zijn van de Action.


Ander nieuws: momenteel worden alle patronen van Sandra's Scrapshop digitaal gemaakt. Dat houdt in dat de patronen allemaal digitaal vernieuwd zijn en ook de Silhouette snijbestanden naar een nieuwere versie (Versie 3) worden overgezet. Dit is een hele klus en momenteel zijn 60 van de 106 patronen gedaan. Ik ben dus nog wel eventjes zoet haha!

3 opmerkingen:

Scraptastisch zei

We hebben je een hele poos gemist Sandra, maar lees dat je hartstikke druk bent met het overzetten van je patronen! Je kaart is weer hartstikke mooi!!!
Veel succes met de andere 46 patronen...pppfffttt wat een klus!
Lieve groetjes van Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaart Sandra, heel lief en romantisch met die mooie stansen en in die zachte kleurtjes.
Succes (en sterkte) bij de rest van je patronen...
Lieve groetjes Miranda

Claudia Rogier zei

Prachtige kaart. Supertoffe kleuren en geweldige layout.
xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Related Posts with Thumbnails