woensdag 27 september 2017

Sandra's Scrapshop tijdelijk gesloten

IMPORTANT!!!
Hello my dear customers,
Due to personal circumstances i have recently decided to temporarily shut down the shop until end this year. Maybe i will start up in January, maybe later, i am not sure about this yet. So i will set my Blogshop to private setting so you can not enter the site unfortunately. I will do this on Wednesday the 27th. So i am taking a long break. I am sorry about this. The Facebook group will stay open for you all to share your work and i will keep you updated there!
Thank you for understanding!
----------------------------------------------------------
BELANGRIJK!!!
Hallo lieve klanten,
Vanwege privé omstandigheden heb ik onlangs moeten besluiten om de shop te sluiten tot in ieder geval eind dit jaar. Wellicht start ik opnieuw op in Januari, maar kan ook later...ik weet het nu nog niet.
Ik zal mijn Shopblog instellingen zetten op onzichtbaar, zodat jullie mijn shop (tijdelijk) niet meer kunnen inzien. Dit doe ik Woensdag de 27e as. Even een time-out. Sorry en ik hoop op jullie begrip. De Facebook groep blijft wel open zodat jullie foto's van jullie werkjes kunnen blijven delen en ik zal jullie daar op de hoogte houden.

Liefs, Sandra

2 opmerkingen:

Judith Teunissen zei

Sterkte Sandra en hopelijk tot volgend jaar.
Groetjes van Judith

Scraptastisch zei

Hopelijk niet al te ernstig Sandra, wens je veel sterkte en
hoop je terug te zien zodra dit kan!
xx Gerie

Related Posts with Thumbnails